Czym jest Wirtualna Rejestratorka?

To technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw,
z którymi dzwonisz na infolinię placówki medycznej – szybko
i bez kolejki!

Dzień dobry, tu Wirtualna Rejestratorka przychodni **** ****. Moim zadaniem jest wysłuchanie zapotrzebowania na leki i przekazanie go do weryfikacji i realizacji lekarzowi.

Na początek proszę o podyktowanie numeru pesel, na który ma być wystawiona recepta.

Już podaję PESEL 51 ** ** ** ***

Pesel_pacjenta: 51 ** ** ** ***

Dziękuję. Przeczytam PESEL który zapisałam. 51 ** ** ** ***. Czy to się zgadza?

Tak, wszystko się zgadza.

Poproszę teraz o imię i nazwisko osoby, na którą ma zostać wystawiona recepta.

Proszę wystawić na nazwisko Barbara K*********

Imię_i_nazwisko: Barbara K*********
Weryfikacja_pacjenta: Zweryfikowany poprawnie

Dziękuję!

Teraz zbiorę informacje o potrzebnych lekach. O każdy z elementów zamówienia zapytam oddzielnie.

Poproszę o nazwę leku.

Poproszę Metformax.

Lek: Medformax

Dziękuję, poproszę jeszcze o liczbę opakowań.

Wystarczy mi jedno opakowanie

Liczba_opakowań: 1

Dziękuję, zapisałam

Czy przyjąć zamówienie na kolejny lek?

Nie, nie dziękuję tylko ten jeden

Zamówiony lek to Metformax, jedno opakowanie.

Etap: Podsumowanie zamówienia

Dziękuję. Przekażę zamówienie do lekarza prowadzącego. Czas wystawienia recepty to 5 dni roboczych. W razie pytań lekarz będzie się kontaktował telefonicznie. Dziękuję za rozmowę i do usłyszenia.

Recepty – osoba starsza

Dzień dobry! Jestem Wirtualną Rejestratorką przychodni **** ****. Pomogę Ci w umówieniu wizyty u lekarza.

Na początek potrzebuję kilku informacji do weryfikacji danych Pacjenta w systemie.

Podaj numer PESEL Pacjenta, którego chcesz umówić.

Już podaję swój pesel 51 ** ** ** ***

PESEL_pacjenta: 51 ** ** ** ***

Dziękuję. Przeczytam pesel który zapisałam 51 ** ** ** ***, czy to się zgadza?

Tak, w porządku. Wszystko się zgadza.

Poproszę teraz o imię i nazwisko Pacjenta.

Nazywam się Barbara K**********

Imię_i_nazwisko_pacjenta: Barbara K**********

Dziękuję za podane informacje.

Weryfikacja przebiegła pomyślnie.

Na kiedy chciałaby Pani umówić wizytę?

Chciałbym umówić na jutro

Preferencja_terminu: jutro

Dziękuję, sprawdzam dostępne terminy.

Dostępne terminy to: jutro o 9:30, wtorek o 11:15 oraz wtorek o 18:30.

Na który termin mam umówić?

Zdecydowałam się na jutro

Wybrany_termin: 23.05.2024, 09:00

Dziękuję.

Wizyta została umówiona na jutro na godzinę 09:30 u doktor Anny Kowalskiej. Proszę przybyć 10 minut przed wyznaczoną godziną do placówki. Czy wszystko się zgadza?

Tak, wszystko się zgadza.

Dziękuję. Wizyta została umówiona.

Z mojej strony to już wszystko. Do widzenia!

Umawianie osoba starsza

Dzień dobry, jestem Wirtualną Rejestratorką przychodni **** ****.

Dzwonię w sprawie wizyty pacjenta Jakub K*******

Czy dobrze się dodzwoniłam?

Tak, to ja słucham.

Weryfikacja_pacjenta: Poprawna

Chcę poinformować, że wizyta zaplanowana na piątek, 20 lipca o godzinie 12:30 u lekarza Adama Nowaka nie może odbyć się w wyznaczonym terminie. Powód odwołania to awaria sprzętu.

Mam odwołać wizytę, czy szukamy innego terminu?

Odwołujemy.

Status_wizyty: Odwołana

Wizyta odwołana. Dziękuję za rozmowę i do widzenia.

Odwoływanie przez placówke – osoba starsza

W czym możemy Ci pomóc?

Obsługujemy procesy umawiania, odwoływania oraz potwierdzania wizyt. Możesz też zamówić receptę
lub usłyszeć Wirtualną Rejestratorkę w trakcie umawiania badań profilaktycznych.

Jak rozmawiać z Wirtualną Rejestratorką?

  • Naturalnie

    Jak z człowiekiem – nie musisz używać specjalnych komend i wyrażeń.

  • Prosto

    Staraj się mówić prostymi zdaniami i nie przerywać wypowiedzi.

  • Pewnie

    Jeśli czegoś nie usłyszysz lub nie zrozumiesz, zawsze możesz poprosić o powtórzenie.

Co warto przygotować, by rozmowa przebiegała sprawnie?

W zależności od sprawy, z którą dzwonisz dane o które zapytamy będą się różnić, jednak trzymaj pod ręką numer PESEL, dane dotyczące wizyty lub ponawianej recepty.

Jeśli rozpoznamy, że Twoja sprawa wymaga zaangażowania konsultanta, przełączymy Cię do odpowiedniej osoby.