To technologia, która pomoże Ci rozwiązać część spraw,
z którymi dzwonisz na infolinię placówki medycznej – szybko
i bez kolejki!
Dzień dobry, tu Wirtualna Rejestratorka przychodni **** ****. Moim zadaniem jest wysłuchanie zapotrzebowania na leki i przekazanie go do weryfikacji i realizacji lekarzowi.
Na początek proszę o podyktowanie numeru pesel, na który ma być wystawiona recepta.
Już podaję PESEL 51 ** ** ** ***
Dziękuję. Przeczytam PESEL który zapisałam. 51 ** ** ** ***. Czy to się zgadza?
Tak, wszystko się zgadza.
Poproszę teraz o imię i nazwisko osoby, na którą ma zostać wystawiona recepta.
Proszę wystawić na nazwisko Barbara K*********
Dziękuję!
Teraz zbiorę informacje o potrzebnych lekach. O każdy z elementów zamówienia zapytam oddzielnie.
Poproszę o nazwę leku.
Poproszę Metformax.
Dziękuję, poproszę jeszcze o liczbę opakowań.
Wystarczy mi jedno opakowanie
Dziękuję, zapisałam
Czy przyjąć zamówienie na kolejny lek?
Nie, nie dziękuję tylko ten jeden
Zamówiony lek to Metformax, jedno opakowanie.
Dziękuję. Przekażę zamówienie do lekarza prowadzącego. Czas wystawienia recepty to 5 dni roboczych. W razie pytań lekarz będzie się kontaktował telefonicznie. Dziękuję za rozmowę i do usłyszenia.
Dzień dobry! Jestem Wirtualną Rejestratorką przychodni **** ****. Pomogę Ci w umówieniu wizyty u lekarza.
Na początek potrzebuję kilku informacji do weryfikacji danych Pacjenta w systemie.
Podaj numer PESEL Pacjenta, którego chcesz umówić.
Już podaję swój pesel 51 ** ** ** ***
Dziękuję. Przeczytam pesel który zapisałam 51 ** ** ** ***, czy to się zgadza?
Tak, w porządku. Wszystko się zgadza.
Poproszę teraz o imię i nazwisko Pacjenta.
Nazywam się Barbara K**********
Dziękuję za podane informacje.
Weryfikacja przebiegła pomyślnie.
Na kiedy chciałaby Pani umówić wizytę?
Chciałbym umówić na jutro
Dziękuję, sprawdzam dostępne terminy.
Dostępne terminy to: jutro o 9:30, wtorek o 11:15 oraz wtorek o 18:30.
Na który termin mam umówić?
Zdecydowałam się na jutro
Dziękuję.
Wizyta została umówiona na jutro na godzinę 09:30 u doktor Anny Kowalskiej. Proszę przybyć 10 minut przed wyznaczoną godziną do placówki. Czy wszystko się zgadza?
Tak, wszystko się zgadza.
Dziękuję. Wizyta została umówiona.
Z mojej strony to już wszystko. Do widzenia!
Dzień dobry, jestem Wirtualną Rejestratorką przychodni **** ****.
Dzwonię w sprawie wizyty pacjenta Jakub K*******
Czy dobrze się dodzwoniłam?
Tak, to ja słucham.
Chcę poinformować, że wizyta zaplanowana na piątek, 20 lipca o godzinie 12:30 u lekarza Adama Nowaka nie może odbyć się w wyznaczonym terminie. Powód odwołania to awaria sprzętu.
Mam odwołać wizytę, czy szukamy innego terminu?
Odwołujemy.
Wizyta odwołana. Dziękuję za rozmowę i do widzenia.
Obsługujemy procesy umawiania, odwoływania oraz potwierdzania wizyt. Możesz też zamówić receptę
lub usłyszeć Wirtualną Rejestratorkę w trakcie umawiania badań profilaktycznych.
Jak z człowiekiem – nie musisz używać specjalnych komend i wyrażeń.
Staraj się mówić prostymi zdaniami i nie przerywać wypowiedzi.
Jeśli czegoś nie usłyszysz lub nie zrozumiesz, zawsze możesz poprosić o powtórzenie.
W zależności od sprawy, z którą dzwonisz dane o które zapytamy będą się różnić, jednak trzymaj pod ręką numer PESEL, dane dotyczące wizyty lub ponawianej recepty.
Jeśli rozpoznamy, że Twoja sprawa wymaga zaangażowania konsultanta, przełączymy Cię do odpowiedniej osoby.